Rozliczenie 2018

Opcja "Rozliczenia dotacji" służy do wprowadzenia rozliczenia wykorzystanej dotacji, istnieje również możliwość wydruku oraz eksportu danych rozliczeń dotacji do formatów *.xls, *.pdf.

note

Plik pomocy zawiera wszystkie dostępne opcje w systemie ODPN. Dostępność wybranych opcji jest zależna od konfiguracji programu.

Rozliczanie dotacji

Aby wprowadzić/wygenerować wydruki dotyczące rozliczenia dotacji, należy:

1. wprowadzić w oknie nr1_do_tekstu dane według poniższej tabeli
jm_pl007

Pole

Opis

Rok

należy wybrać z listy rok; domyślnie wybrany jest rok systemowy

Miesiąc

należy wybrać z listy miesiąc ; domyślnie wybrany jest miesiąc systemowy

Rozdział

należy wybrać rozdział z listy, dla którego zostanie wprowadzone/wygenerowane rozliczenie; w zależności od konfiguracji dodatkowo widnieje to pole umożliwiając wybór rozdziału, dla którego ma zostać wprowadzona lista wydatków poniesionych przez placówkę

2. następnie wybrać jedną z opcji :"Zarządzaj" nr2_do_tekstu, "Wydruk"nr3_do_tekstu, "Eksport XLS"nr4_do_tekstu .

Zarządzaj nr2_do_tekstu

Po naciśnięciu przycisku "Zarządzaj" nr2_do_tekstu zostanie wyświetlone okno "Zarządzanie przekazanymi dotacjami", umożliwia ono wprowadzenia rozliczenia dotacji

W zakładce "Informacja o kwocie otrzymanej dotacji" nr6_do_tekstu znajdują się informacje zależne od konfiguracji systemu, przykładowo mogą znajdować się poniższe pozycje:

Liczba uczniów/wychowanków  wykazana w informacji o faktycznej liczbie uczniów/wychowanków

Wysokość dotacji otrzymana w miesiącu rozliczeniowym

Wysokość dotacji otrzymanej w danym roku

Aby wprowadzić dane do wspomnianych pozycji, należy kliknąć w pole znajdujące się w kolumnie "Wartość" - stanie się ono aktywne. Zatwierdzenia wprowadzonej wartości można dokonać poprzez naciśnięcie na klawiaturze klawisza "Enter" lub kliknięcia w dowolny obszar znajdujący się w oknie.

jm_pl008

W zakładce "Zestawienie wydatków poniesionych" nr7_do_tekstu znajdują się informacje zależne od konfiguracji systemu.

jm_pl009

W zależności od znajdującej się ikony przy wybranej pozycji, dane należy uzupełnić następująco:

maly_olowek_edytuj - wprowadzenie ogólnej sumy kwot danej grupy wydatków

Po kliknięciu ikony maly_olowek_edytuj zostanie wyświetlone okno nr8_do_tekstu, w którym należy wprowadzić sumę kwot wydatków dla danej grupy a następnie zatwierdzić przyciskiem "Zapisz".

jm_pl0042

dokument z kredka- wprowadzenie opisu danych wydatków

Po kliknięciu ikony dokument z kredka zostanie wyświetlone okno nr9_do_tekstu, w którym należy wprowadzić nazwę wydatków.

jm_pl0043

dokumenty - wprowadzenie szczegółowe dokumentów, na podstawie których jest generowane rozliczenie

Po kliknięciu ikony dokumenty zostanie wyświetlone okno nr10_do_tekstu w którym, należy uzupełnić dane według poniższego opisu:

1.w wyświetlonym oknie nr10_do_tekstu kliknąć przycisk "Dodaj" nr11_do_tekstu

2.w nowo otwartym oknie nr12_do_tekstu uzupełnić dane według opisu pól
jm_pl0044

3.zatwierdzić wprowadzone dane przyciskiem "Zapisz"

note

Pola znajdujące się w oknie nr12_do_tekstu zależne są od danych zbieranych na wydruku rozliczenia dotacji - na powyższym obrazku znajdują się jedynie przykładowe pozycje.

Wydruk nr4_do_tekstu

Po kliknięciu przycisku "Wydruk" nr4_do_tekstu generuje się się plik w formacie *.pdf.

Eksport XLS nr5_do_tekstu

Po kliknięciu przycisku "Export XLS" nr5_do_tekstu generuje się raport rozliczenia dotacji w formacie *.xls