W menu "Raporty" w grupie "Rozliczenie dotacji" znajdują się szczegółowe raporty dotyczące rozliczenia otrzymanej dotacji przez placówki. Aby wygenerować wydruk należy kliknąć w ikonę przy wybranym raporcie, a następnie uzupełnić dane w wyświetlanym oknie i nacisnąć przycisk "Generuj wydruk". Szczegóły przedstawiają poszczególne akapity.

Raport o nie wprowadzonych rozliczeniach przez placówki
Raport ten zawiera listę placówek, które nie wprowadziły rozliczenia dotacji za poszczególne miesiące. Po kliknięciu ikony zostanie wyświetlone okno , które należy uzupełnić według poniższego opisu.

|
|
Rok
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny rok systemowy
|
Miesiąc
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny miesiąc systemowy
|
Pozycja do sprawdzenia
|
należy wybrać jedną z dostępny pozycji:
•Nie wypełnione ani jedno pole rozliczeń •Wysokość dotacji otrzymana w okresie rozliczeniowym •Wydatki |
Zbiorcze zestawienie rozliczenia dotacji
Raport ten zawiera zbiorcze zestawienie dotacji w wybranym okresie. Zawarte są w nim informacje takie jak:
•Organ prowadzący placówkę •Rozdział w którym placówka jest dotowana •Pełną nazwę placówki •Wysokość dotacji przekazanej w danym roku - dane do wydruku pobierane są z wprowadzonych danych przez placówkę w opcji "Rozliczenie dotacji". Po wybraniu w menu "Słowniki"->"Lista placówek" odpowiedniej placówki z listy, a następnie przejściu do zakładki "Rozliczenie dotacji" istnieje możliwość podglądu wprowadzonych danych poprzez kliknięcie w ikonę przy wybranej pozycji. •Wysokość dotacji otrzymanej w danym roku - dane do wydruku pobierane są z wprowadzonych danych przez placówkę w opcji "Rozliczenie dotacji". Po wybraniu w menu "Słowniki"->"Lista placówek" odpowiedniej placówki z listy a następnie przejściu do zakładki "Rozliczenie dotacji" istnieje możliwość podglądu wprowadzonych danych poprzez kliknięcie w ikonę przy wybranej pozycji. •Kwota wydatków wprowadzona przez placówkę ( w przypadku rozliczenia miesięcznego dane są sumowane narastająco) •Kwota nie wykorzystanej dotacji Po kliknięciu ikony zostanie wyświetlone okno , które należy uzupełnić według poniższego opisu.

|
|
Rok
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny rok systemowy
|
Miesiąc od
|
należy wybrać z listy miesiąc; domyślnie wybrany jest miesiąc "Styczeń"
|
Miesiąc do
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny miesiąc systemowy
|
Rozdział
|
po zaznaczeniu pola "Rozdział", pole "Numer zadania" staje się nieaktywne; należy wybrać z listy rozdział; na liście znajdują się wszystkie dostępne rozdziały, w przypadku wybrania rozdziału nie użytego w systemie zostanie wygenerowany pusty raport
|
Numer zadania
|
po zaznaczeniu pola "Numer zadania", pole "Rozdział" staje się nieaktywne; należy wybrać z listy numer zadania; dostępnie zadania na liście definiowane są w opcji "Dane finansowe" > "Zadania budżetowe"
|
Drukuj informacje również dla placówek, które nie wprowadziły rozliczeń dotacji
|
po zaznaczeniu tego pola wygenerowane zostaną w zestawieniu również placówki, które nie wprowadziły rozliczenia dotacji
|
Zbiorcze zestawienie rozliczenia dotacji według organu prowadzącego
Raport ten zawiera zbiorcze zestawienia rozliczenia dotacji dla wybranego organu prowadzącego.
Po kliknięciu ikony zostanie wyświetlone okno , które należy uzupełnić według poniższego opisu.

|
|
Rok
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny rok systemowy
|
Miesiąc do
|
należy wybrać z listy miesiąc; domyślnie wybrany jest miesiąc "Styczeń"
|
Miesiąc do
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny miesiąc systemowy
|
Osoba prowadząca
|
należy kliknąć w link "Osoba prowadząca" a następnie w wyświetlonym oknie wybrać organ poprzez dwukrotnie kliknięcie
|
Drukuj informacje również dla placówek, które nie wprowadziły rozliczeń dotacji
|
po zaznaczeniu tego pola wygenerowane zostaną w zestawieniu również placówki, które nie wprowadziły rozliczenia dotacji
|
Zestawienie rozliczenia dotacji narastająco przez placówkę
Raport ten zawiera zbiorcze rozliczenie dotacji przez placówkę narastająco sumowane od początku roku. Kwota przekazanej dotacji oraz kwota wydatku jest rozbita na poszczególne miesiące jak i również zsumowana w jednej kolumnie.
Po kliknięciu ikony zostanie wyświetlone okno , którym należy dwukrotnie kliknąć na wybrana placówkę, wówczas raport zostanie automatycznie pobrany.

Zestawienie wykorzystania przekazanych dotacji
Raport ten zawiera zestawienie wykorzystania przekazanej dotacji za dany okres czasu.
Po kliknięciu ikony zostanie wyświetlone okno , które należy uzupełnić według poniższego opisu.

|
|
Rok od
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony rok w którym poprzednio wprowadzono dane
|
Miesiąc od
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony miesiąc w którym poprzednio wprowadzono dane
|
Rok do
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony rok w którym poprzednio wprowadzono dane
|
Miesiąc do
|
należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony miesiąc w którym poprzednio wprowadzono dane
|
Rozdział
|
należy wybrać z listy rozdział; na liście widoczne są wszystkie dostępne rozdziały, w przypadku wybrania rozdziału nieużytego w systemie zostanie wygenerowany pusty raport
|
Numer zadania
|
należy wybrać z listy numer zadania; dostępnie zadania na liście definiowane są w opcji "Dane finansowe" > "Zadania budżetowe"
|
Porównaj
|
należy wybrać jedną z dostępny pozycji:
•Wysokość dotacji otrzymana w okresie rozliczeniowym •Wydatki |
Porównaj do
|
|