Rozliczenie dotacji |
W zakładce "Rozliczenie" znajdują się informacje na temat rozliczeń wykorzystania dotacji wybranej placówki. Dane znajdujące się w tej zakładce wyświetlane są na podstawie informacji wprowadzonych przez placówki wraz z możliwością modyfikacji. Działanie opcji nie jest zależne od aktualnego statusu w danym okresie rozliczeniowym, a jedynie od konfiguracji. Domyślnie możliwość edycji w poszczególnym miesiącu/roku jest zablokowana, aby placówki mogły wprowadzić/edytować dane, należy włączyć dostęp w opcji "Konfiguracja" > "Konfiguracja rozliczenia dotacji". Dostępność pozycji/opcji w zakładce może się różnić w zależności od sposobu rozliczania dotacji. Dodawanie/edycja Aby dodać/edytować rozliczenie, należy: 1. kliknąć w ikonę 2.wyświetlone okno •"Informacja o kwocie otrzymanej dotacji" znajdują się informacje zależne od konfiguracji systemu, przykładowo mogą znajdować się poniższe pozycje: oLiczba uczniów/wychowanków wykazana w informacji o faktycznej liczbie uczniów/wychowanków oWysokość dotacji otrzymana w miesiącu rozliczeniowym oWysokość dotacji otrzymanej w danym roku •"Zestawienie wydatków poniesionych" znajdują się informacje zależne od konfiguracji systemu. • Po kliknięciu ikony • Po kliknięciu ikony • Po kliknięciu ikony 1.w wyświetlonym oknie 2.w nowo otwartym oknie 3.zatwierdzić wprowadzone dane przyciskiem "Zapisz"
3.uzupełnione dane zatwierdzić przyciskiem "Zapisz i zamknij" Generowanie wydruku Aby wygenerować wydruk rozliczenia dotacji, należy kliknąć w ikonę |