W zakładce "Adresy" prezentowane są informacje dotyczące historii zmian adresów dla danego ucznia. Dane adresowe podzielone są na grupy:
•Adres: Zamieszkania •Adres: Zameldowania •Adres: Tymczasowy 
Dodawanie adresu tymczasowego
Aby dodać adres tymczasowy, należy:
1.kliknąć przycisk "Dodaj adres tymczasowy" 2.w pojawiającym się okienku uzupełnić dane według poniższej tabeli:
|
|
Adres tymczasowy od
|
w polach "Adres tymczasowy od" i "Adres tymczasowy do" uzupełnić datę w formacie RRRR-MM-DD lub przy użyciu kalendarza poprzez kliknięcie w przycisk 
|
Adres tymczasowy do
|
Uwagi
|
|
Miejscowość
|
należy wykonać jedną z czynności:
•wpisać ręcznie nazwę miejscowości (minimum 3 znaki), a następnie wybrać odpowiednią z pokazującej się listy •kliknąć w ikonę , a następnie wybierając z list uzupełnić dane (kraj, województwo, gmina, miejscowość) |
Ulica
|
należy wybrać z listy; na podstawie wprowadzonej ulicy zostaną uzupełnione pola "Kod pocztowy" i "Poczta"
|
Nr bud.
|
numer budynku
|
Kod pocztowy
|
pole uzupełnianie automatycznie na podstawie pól "Miejscowość" i "Ulica" ; istnieje również możliwość ręcznego wprowadzenia kodu
|
Poczta
|
pole uzupełnianie automatycznie na podstawie pól "Miejscowość" i "Ulica" ; istnieje również możliwość ręcznego wprowadzenia poczty
|
3. zatwierdzić przyciskiem "Zapisz"
Edycja adresów zamieszkania i zameldowania
Aby zmodyfikować adres, należy:
1.kliknąć w przycisk edycji  2.w pojawiającym się okienku wybrać jedną z opcji
|
|
Nowy adres ucznia 
|
Powoduje utworzenie nowego wpisu o adresie zamieszkania/zameldowania ucznia. Powoduje zamknięcie w historii adresów aktualnego wpisu zgodnie z podaną datą i otwarcie nowego wpisu w historii adresów dla nowo podanego adresu z tą samą datą.
W nowo wyświetlonym okienku należy wykonać następujące operacje:
1. uzupełnić dane - szczegóły poniżej:
•Data - data od kiedy obowiązuje nowy adres •Uwagi - opcjonalne uwagi/informacje •Miejscowość - należy wpisać ręcznie nazwę miejscowości (minimum 3 znaki), a następnie wybrać odpowiednią z pokazującej się listy •Ulica •Nr bud. - numer budynku •Kod pocztowy •Poczta 2. zapisać zmiany
|
Błędny wpis 
|
Umożliwia zmianę adresu w sytuacji błędnego wprowadzenia wcześniejszych danych. Nie powoduje żadnych zapisów w historii adresów - modyfikuje jedynie bieżącą informację o adresie.
W nowo wyświetlonym okienku należy wykonać następujące operacje:
1. uzupełnić dane - szczegóły poniżej:
•Uwagi - opcjonalne uwagi/informacje •Miejscowość - należy wpisać ręcznie nazwę miejscowości (minimum 3 znaki), a następnie wybrać odpowiednią z pokazującej się listy •Ulica •Nr bud. - numer budynku •Kod pocztowy •Poczta 2. zapisać zmiany
|

W oknach edycyjnych oraz możliwe jest użycie przycisku "Użyj adresu". Umożliwia ono wpisanie w dane adresowe ucznia następujących informacji:
|
|
Aktualnego adresu zamieszkania
|
kopiuje do nowego adresu ucznia adres zamieszkania
|
Aktualnego adresu zameldowania
|
kopiuje do nowego adresu ucznia adres zameldowania
|
Aktualnego adresu tymczasowego zameldowania
|
kopiuje do nowego adresu ucznia adres tymczasowy zameldowania
|
Brak adresu zameldowania
|
jeżeli uczeń nie posiada adresu zameldowania
|
Adres spoza JST
|
gdy nowy adres jest nieznany, ale wiadomo, że jest on poza granicami Jednostki Samorządu Terytorialnego
|
Adres zagraniczny
|
gdy nowy adres jest nieznany, ale wiadomo że jest on spoza granic Polski
|
|