Wnioski 20XX |
Opcja "Wnioski 2017" dotyczy szkół podstawowych i gimnazjów. Umożliwia ona zarządzanie wprowadzonymi do systemu przez placówki wnioskami oraz korektami dotyczącymi podręczników i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów klas pierwszych, drugich, trzecich i czwartych szkół podstawowych oraz klas pierwszych, drugich gimnazjów. Opcja pozwala na gromadzenie wszystkich danych dotyczących wniosków w jednym miejscu. Podstawowe dane placówek, takie jak nazwa, adres czy REGON będą automatycznie pobierane z systemu ODPN - Moduł Podręczniki, a placówki będą musiały uzupełnić tylko informacje dotyczące liczby uczniów i kwot. Po uzupełnieniu danych do wniosku przez placówki, będzie możliwe wygenerowanie wypełnionych wydruków wniosku, zgodnych z załącznikiem do rozporządzenia MEN. Każdy wprowadzony wniosek będzie automatycznie widoczny dla użytkowników JST. W celu zwiększenia kontroli nad wprowadzonymi danymi, JST po zweryfikowaniu wniosku może go zatwierdzić, co spowoduje wyłączenie możliwości jego edycji przez placówkę i uwzględnienie go do wydruku zbiorczego. Ponadto na wydruku zbiorczym zostaną uwzględnione tylko zatwierdzone wnioski, co gwarantuje, że placówki nie będą mogły wprowadzić w nich już zmian bez wiedzy JST. Oprócz wniosków, w późniejszym etapie procesu składania wniosków, analogicznie będzie można również wprowadzić korekty wniosków. Po wybraniu placówki z listy możliwe jest : •zatwierdzanie wniosku •podgląd wprowadzonych danych przy pomocy ikony •generowanie załączników dotyczących wniosków placówki
Dostępne przy wniosku oznaczenia:
Potwierdzanie wniosku / Powrót do edycji wniosku Aby potwierdzić/przywrócić do edycji wniosek, należy : 1.wybrać placówkę z listy - przykład oznaczony numerem 2.nacisnąć przycisk 3.zatwierdzić przyciskiem "Tak" wyświetlony komunikat
Podgląd wprowadzonych danych Aby zobaczyć wprowadzone przez placówkę dane w poszczególnych wnioskach, należy: 1.wybrać placówkę z listy (przykład oznaczony numerem 2.obok wybranego wniosku kliknąć w dostępną ikonę Dostępny w okienku przycisk "Powiększ/Pomniejsz okno" Generowanie załączników Aby wygenerować załącznik dotyczący wniosku placówki, należy : 1.wybrać placówkę z listy (przykład oznaczony numerem 2.przejść do zakładki "Wydruki" 3.kliknąć dostępną przy załączniku ikonę
|