Statusy uczniów |
Opcja "Statusy uczniów" służy do wprowadzenia informacji czy dany uczeń kontynuuje naukę, został absolwentem czy też został wykreślony z listy uczniów w ostatnim miesiącu nauki. Opcja ta jest dostępna tylko w miesiącach wakacyjnych (lipiec, sierpień) dla szkół kształcących dzieci i młodzież (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, technikum, zasadnicza szkoła zawodowa). W przypadku zamknięcia przez JST wprowadzania danych do systemu, opcja ta staje się niedostępna. Aby móc wprowadzić informację o statusie ucznia, należy skontaktować się z wcześniej wspomnianym organem z prośbą o włączenie możliwości wprowadzenia danych do systemu dotyczących uczniów placówki. Jeżeli uczeń został oznaczony jako "Uczeń skreślony z listy w ostatnim miesiącu nauki" system nie zezwoli na wydrukowanie wydruku informacji miesięcznej. Aby móc wydrukować wspomniany wydruk, należy usunąć ucznia z opcji "Dane o uczniach. Wyszukiwanie Aby zawęzić wyświetlaną listę (np. do dzieci o tym samym nazwisku) w polu "Wyszukaj ucznia" Wprowadzenie informacji o statusie ucznia Ręczne wprowadzanie informacji Aby nadać uczniowi status, należy w jednej z kolumn kliknąć w pole Grupowe wprowadzanie informacji Aby grupowo wprowadzić uczniom status, należy: 1.kliknąć w przycisk "Ustaw wszystkim" 2.wybrać z wyświetlonej listy jedną z dostępnych pozycji, wówczas wszyscy uczniowie będą mieli wprowadzony ten status •"Ustaw wszystkim status Uczeń" •"Ustaw wszystkim status Absolwent" •Ustaw wszystkim status Uczeń skreślony z listy w ostatnim miesiącu nauki"
|