Rozliczenie dotacji

Opcja "Rozliczenia dotacji" służy do wprowadzenia rozliczenia wykorzystanej dotacji, istnieje również możliwość wydruku oraz eksportu danych rozliczeń dotacji do formatów *.xls, *.pdf.

note

Plik pomocy zawiera wszystkie dostępne opcje w systemie ODPN. Dostępność wybranych opcji jest zależna od konfiguracji programu.

lens

Pola znajdujące się w opcji zależne są od danych zbieranych na wydruku rozliczenia dotacji - w poniższym opisie znajdują się jedynie przykładowe pozycje.

jm_pl0111

Wprowadzanie danych

Aby móc wprowadzić dane, należy :

1.w opcji "Rozliczenie dotacji"nr1_do_tekstu > "Rozliczenie dotacji" nr2_do_tekstu wybrać z lewej części ekranu okres za który zostaną wprowadzone dane
jm_pl0110

2.przejść do zakładki  "Rozliczenie"nr3_do_tekstu i w zależności od znajdującej się ikony przy wybranej pozycji, dane należy uzupełnić następująco:

maly_olowek_edytuj - wprowadzenie ogólnej sumy kwot danej grupy wydatków -  po uzupełnieniu kwoty zatwierdzić zmianę klawiszem "Enter" lub poprzez kliknięcie w dowolny obszar

dokumenty - wprowadzenie szczegółowe dokumentów, na podstawie których jest generowane rozliczenie -  po kliknięciu w ikonę nastąpi przejście do zakładki "Dokumenty"

3.przejść do zakładki "Dokumenty"nr4_do_tekstu i uzupełnić dane zgodnie z opisem pól
jm_pl0112
 

4.zatwierdzić klawiszem "Enter" wprowadzone dane lub poprzez kliknięcie w dowolny obszar

 

Generowanie wydruków

Aby móc wygenerować wydruk rozliczenia dotacji, należy kliknąć przy wybranym okresie dostępną ikonę ikona_pdf wówczas nastąpi pobranie pliku w formacie *.pdf.