Opcja "Rozliczenia dotacji" służy do wprowadzenia rozliczenia wykorzystanej dotacji, istnieje również możliwość wydruku oraz eksportu danych rozliczeń dotacji do formatów *.xls, *.pdf.

|
Plik pomocy zawiera wszystkie dostępne opcje w systemie ODPN. Dostępność wybranych opcji jest zależna od konfiguracji programu.
|

|
Pola znajdujące się w opcji zależne są od danych zbieranych na wydruku rozliczenia dotacji - w poniższym opisie znajdują się jedynie przykładowe pozycje.
|
|

Wprowadzanie danych
Aby móc wprowadzić dane, należy :
1.w opcji "Rozliczenie dotacji" > "Rozliczenie dotacji" wybrać z lewej części ekranu okres za który zostaną wprowadzone dane
 2.przejść do zakładki "Rozliczenie" i w zależności od znajdującej się ikony przy wybranej pozycji, dane należy uzupełnić następująco: • - wprowadzenie ogólnej sumy kwot danej grupy wydatków - po uzupełnieniu kwoty zatwierdzić zmianę klawiszem "Enter" lub poprzez kliknięcie w dowolny obszar • - wprowadzenie szczegółowe dokumentów, na podstawie których jest generowane rozliczenie - po kliknięciu w ikonę nastąpi przejście do zakładki "Dokumenty" 3.przejść do zakładki "Dokumenty" i uzupełnić dane zgodnie z opisem pól

4.zatwierdzić klawiszem "Enter" wprowadzone dane lub poprzez kliknięcie w dowolny obszar
Generowanie wydruków
Aby móc wygenerować wydruk rozliczenia dotacji, należy kliknąć przy wybranym okresie dostępną ikonę wówczas nastąpi pobranie pliku w formacie *.pdf.
|