W zakładce "Zwroty" znajdują się informacje na temat zwrotów dokonanych przez placówki, na przykład za uczniów, którzy nie uzyskali frekwencji w Grudniu poprzedniego roku i korekta z tego tytułu nie ma wpływu na dotację w Styczniu.

Dodawanie/edycja
Aby dodać/edytować wprowadzoną informację o zwrocie dokonanym przez placówkę, należy:
1.nacisnąć przycisk "Dodaj" /kliknąć ikonę  2.w wyświetlonym oknie uzupełnić dane według poniższej tabeli

|
|
Rok za kiedy
|
należy wybrać z listy rok, za który był dokonany zwrot
|
Miesiąc za kiedy
|
należy wybrać z listy miesiąc, za który był dokonany zwrot lub pozycję "Cały rok" jeżeli zwrot dokonany przez placówkę dotyczy na przykład kwoty niewykorzystanej dotacji
|
Data zarządzenia zwrotu
|
należy wprowadzić datę w formacie RRRR-MM-DD lub przy użyciu kalendarza poprzez kliknięcie w przycisk 
|
Rozdział
|
należy wprowadzić rozdział
|
Liczba osób
|
należy wprowadzić liczbę osób, za którą placówka dokonała zwrotu
|
Kwota
|
należy wprowadzić kwotę zwrotu
|
Opis
|
pole opcjonalne do uzupełnienia
|
3.zatwierdzić przyciskiem "Zapisz"  Usuwanie
Aby usunąć wprowadzony zwrot, należy:
1.kliknąć ikonę dostępną przy wybranej pozycji 2.zatwierdzić wyświetlony komunikat przyciskiem "Tak" 

|