Kontrola poprawności obliczonych stawek |
Opcja "Kontrola poprawności zatwierdzonych stawek" służy do kontroli poprawności stawek po wykonanych obliczeniach dotacji. Opcja pełni funkcję informacyjną oraz ma na celu zwiększenie kontroli nad obliczeniami oraz danymi, które placówki wprowadzają, tak aby wyeliminować jak najwięcej błędów. Niezatwierdzone stawki nie blokują działania systemu oraz nie mają wpływu na generowanie zestawień opierających się na obliczeniach. W przypadku wykonania obliczeń dotacji i pojawienia się nowej niezatwierdzonej stawki, w prawym dolnym rogu zostanie wyświetlony komunikat informujący o liczbie niezatwierdzonych stawek (przykład oznaczony numerem
Oznaczenia przy stawkach:
W przypadku gdy pomimo wprowadzenia zmian w konfiguracji/przez placówkę oraz wykonaniu ponownych obliczeń, stawka nadal jest niepoprawna, należy skontaktować się z Administratorem systemu w celu rozwiązania zaistniałego problemu.
Dostępne opcje : •zatwierdzanie stawek •usuwanie potwierdzenia •usuwanie stawek, których brak po wykonaniu obliczeń Dostępne przyciski przy rozdziałach : Zatwierdzanie stawek Po sprawdzeniu poprawności stawek, należy je zatwierdzić. Aby zatwierdzić stawkę, należy kliknąć w dostępna przy niej ikonę Anulowanie zatwierdzenia Aby usunąć zatwierdzenie stawki, należy: 1.kliknąć ikonę 2.zatwierdzić wyświetlony komunikat
Usuwanie stawek, których nie ma w obliczeniach Aby usunąć stawkę, której brak w obliczeniach należy: 1.kliknąć ikonę 2.zatwierdzić wyświetlony komunikat
|