Rozliczenie dotacji

W menu "Raporty" w grupie "Rozliczenie dotacji" nr1_do_tekstu znajdują się szczegółowe raporty dotyczące rozliczenia otrzymanej dotacji przez placówki. Aby wygenerować wydruk należy kliknąć w ikonę ikona_xls przy wybranym raporcie, a następnie uzupełnić dane w wyświetlanym oknie i nacisnąć przycisk "Generuj wydruk". Szczegóły przedstawiają poszczególne akapity.

jm_sc0227

Raport o nie wprowadzonych  rozliczeniach przez placówki

Raport ten zawiera listę placówek, które nie wprowadziły rozliczenia dotacji za poszczególne miesiące. Po kliknięciu ikony ikona_xlszostanie wyświetlone okno nr2_do_tekstu, które należy uzupełnić według poniższego opisu.

jm_sc0228

Pole

Opis

Rok

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny rok systemowy

Miesiąc

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny miesiąc systemowy

Pozycja do sprawdzenia

należy wybrać jedną z dostępny pozycji:

Nie wypełnione ani jedno pole rozliczeń

Wysokość dotacji otrzymana w okresie rozliczeniowym

Wydatki

Zbiorcze zestawienie rozliczenia dotacji

Raport ten zawiera zbiorcze zestawienie dotacji w wybranym okresie. Zawarte są w nim informacje takie jak:

Organ prowadzący placówkę

Rozdział w którym placówka jest dotowana

Pełną nazwę placówki

Wysokość dotacji przekazanej w danym roku - dane do wydruku pobierane są z wprowadzonych danych przez placówkę w opcji "Rozliczenie dotacji". Po wybraniu w menu "Słowniki"->"Lista placówek" odpowiedniej placówki z listy, a następnie przejściu do zakładki "Rozliczenie dotacji" istnieje możliwość podglądu wprowadzonych danych poprzez kliknięcie w ikonę maly_olowek_edytuj przy wybranej pozycji.

Wysokość dotacji otrzymanej w danym roku  - dane do wydruku pobierane są z wprowadzonych danych przez placówkę w opcji "Rozliczenie dotacji". Po wybraniu w menu "Słowniki"->"Lista placówek" odpowiedniej placówki z listy a następnie przejściu do zakładki "Rozliczenie dotacji" istnieje możliwość podglądu wprowadzonych danych poprzez kliknięcie w ikonę maly_olowek_edytuj przy wybranej pozycji.

Kwota wydatków wprowadzona przez placówkę ( w przypadku rozliczenia miesięcznego dane są sumowane narastająco)

Kwota nie wykorzystanej dotacji

Po kliknięciu ikony ikona_xlszostanie wyświetlone okno nr3_do_tekstu, które należy uzupełnić według poniższego opisu.

jm_sc0229

Pole

Opis

Rok

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny rok systemowy

Miesiąc od

należy wybrać z listy miesiąc; domyślnie wybrany jest miesiąc "Styczeń"

Miesiąc do

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny miesiąc systemowy

Rozdział

po zaznaczeniu pola "Rozdział", pole "Numer zadania" staje się nieaktywne; należy wybrać z listy rozdział; na liście znajdują się wszystkie dostępne rozdziały, w przypadku wybrania rozdziału nie użytego w systemie zostanie wygenerowany pusty raport

Numer zadania

po zaznaczeniu pola "Numer zadania", pole "Rozdział" staje się nieaktywne; należy wybrać z listy numer zadania; dostępnie zadania na liście definiowane są w opcji "Dane finansowe" > "Zadania budżetowe"

Drukuj informacje również dla placówek, które nie wprowadziły rozliczeń dotacji

po zaznaczeniu tego pola wygenerowane zostaną w zestawieniu również placówki, które nie wprowadziły rozliczenia dotacji

Zbiorcze zestawienie rozliczenia dotacji według organu prowadzącego

Raport ten zawiera zbiorcze zestawienia rozliczenia dotacji dla wybranego organu prowadzącego.  

Po kliknięciu ikony ikona_xlszostanie wyświetlone okno nr4_do_tekstu, które należy uzupełnić według poniższego opisu.

 

jm_sc0230

Pole

Opis

Rok

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny rok systemowy

Miesiąc do

należy wybrać z listy miesiąc; domyślnie wybrany jest miesiąc "Styczeń"

Miesiąc do

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony obecny miesiąc systemowy

Osoba prowadząca

należy kliknąć w link "Osoba prowadząca" a następnie w wyświetlonym oknie nr5_do_tekstu wybrać organ poprzez dwukrotnie kliknięcie

Drukuj informacje również dla placówek, które nie wprowadziły rozliczeń dotacji

po zaznaczeniu tego pola wygenerowane zostaną w zestawieniu również placówki, które nie wprowadziły rozliczenia dotacji

Zestawienie rozliczenia dotacji narastająco przez placówkę

Raport ten zawiera zbiorcze rozliczenie dotacji przez placówkę narastająco sumowane od początku roku. Kwota przekazanej dotacji oraz kwota wydatku jest rozbita na poszczególne miesiące jak i również zsumowana w jednej kolumnie.

Po kliknięciu ikony ikona_xlszostanie wyświetlone okno nr6_do_tekstu, którym należy dwukrotnie kliknąć na wybrana placówkę, wówczas raport zostanie automatycznie pobrany.

 

jm_sc0231

Zestawienie wykorzystania przekazanych dotacji

Raport ten zawiera zestawienie wykorzystania przekazanej dotacji za dany okres czasu.

Po kliknięciu ikony ikona_xlszostanie wyświetlone okno nr7_do_tekstu, które należy uzupełnić według poniższego opisu.

jm_sc0232

Pole

Opis

Rok od

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony rok w którym poprzednio wprowadzono dane

Miesiąc od

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony miesiąc w którym poprzednio wprowadzono dane

Rok do

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony rok w którym poprzednio wprowadzono dane

Miesiąc do

należy wybrać z listy; domyślnie ustawiony miesiąc w którym poprzednio wprowadzono dane

Rozdział

należy wybrać z listy rozdział; na liście widoczne są wszystkie dostępne rozdziały, w przypadku wybrania rozdziału nieużytego w systemie zostanie wygenerowany pusty raport

Numer zadania

należy wybrać z listy numer zadania; dostępnie zadania na liście definiowane są w opcji "Dane finansowe" > "Zadania budżetowe"

Porównaj

należy wybrać jedną z dostępny pozycji:

Wysokość dotacji otrzymana w okresie rozliczeniowym

Wydatki

Porównaj do