Ewidencja wpisów

Opcja "Ewidencja wpisów" zawiera zbiorczą listę wprowadzonych wpisów w zakładce "Dokumenty" po wybraniu placówki z listy.

W opcji tej możliwa jest jedynie edycja istniejących już danych. Możliwość wprowadzenia danych dotyczących wpisów do ewidencji (na przykład informacji dotyczącej wykreślenia zezwolenia), dostępna jest w opcji "Słowniki"> "Lista placówek" > "Dokumenty".

jm_sc0357

Dostępne funkcje :

edycja istniejących już wpisów

wyszukiwanie wybranych elementów

odfiltrowanie listy według rodzaju placówki i roku w którym został wprowadzony wpis do ewidencji placówek

generowanie raportów

jm_sc0359

Edycja

Aby edytować wybrany wpis, należy:

1.kliknąć dostępną przy wpisie ikonę maly_olowek_edytuj

2.w wyświetlonym oknie nr5_do_tekstu wprowadzić zmiany według poniższej tabeli
jm_sc0358

Pole

Opis

Data dokumentu

należy wprowadzić datę w formacie RRRR-MM-DD lub przy użyciu kalendarza poprzez kliknięcie w przycisk kalendarz;

w przypadku wybrania w polu "Rodzaj" pozycji "wykreślenie wpisu" pole to będzie pełniło funkcję automatycznego wykreślenia, na przykład jeżeli został dodany wpis dotyczący wykreślenia wpisu z datą 2014-06-18 to placówka w tym dniu zostanie przeniesiona do placówek wykreślonych

Numer dokumentu

pole wymagane; należy wprowadzić numer nadania/zmiany wpisu

Rodzaj

należy wybrać z listy jedną z dostępnych pozycji; w przypadku wybrania pozycji "Wykreślenie wpisu" po upływie wprowadzonej daty w polu "Data dokumentu" placówka zostanie przeniesiona na listę wykreślonych

Rodzaj zmiany

należy wybrać z listy jedną z dostępnych pozycji

Opis

opcjonalna informacja widziana tylko dla użytkowników JST

3.zatwierdzić przyciskiem "Zapisz" nr6_do_tekstu

Odfiltrowanie wyświetlanej listy

Wyszukiwanie po nazwie

Aby wyszukać wybrany wpis, należy wprowadzić początek nazwy placówki w polu "Wyszukaj" nr1_do_tekstu,  a następnie nacisnąć klawisz "Enter" na klawiaturze. Lista zostanie ograniczona do rekordów spełniających kryteria wyszukiwania.

Wyświetlanie listy według wybranego rodzaju placówki

Aby wyświetlić listę na przykład tylko placówek publicznych, należy kliknąć przycisk lista_rozwijalna_dziubek_w_dol znajdujący się przy polu "Rodzaj placówki" nr2_do_tekstu, a następnie wybrać pozycję z listy.

Wyświetlanie listy według roku wydania dokumentu

Aby odfiltrować listę tylko do placówek, które miały wprowadzoną informację dotyczącą wpisu w wybranym roku, należy kliknąć przycisk lista_rozwijalna_dziubek_w_dol znajdujący się przy polu "Rok" nr3_do_tekstu, a następnie wybrać pozycję z listy.

note

Wszystkie filtry można ze sobą dowolnie łączyć.

Generowanie raportów

Aby wygenerować wybrany raport, należy:

1.nacisnąć przycisk "Wydruki" nr4_do_tekstu
jm_sc0360

2.na rozwiniętej liście kliknąć na jedną z dostępnych pozycji

3.w wyświetlonym oknie nr7_do_tekstu uzupełnić poszczególne pola według poniższego opisu:

"Data od", "Data do" -  należy wprowadzić datę w formacie RRRR-MM-DD lub posłużyć się kalendarzem dostępnym po kliknięciu ikony kalendarz

"Rodzaj decyzji" - wybrać jedną z dostępnych pozycji na liście

 
jm_sc0361

4.nacisnąć przycisk "Generuj wydruk" nr8_do_tekstu